domingo, 31 de enero de 2016

Animals com nosaltres - Siamang















- Què? Ens aixequem?
- Per què? Avui és diumenge, no?
- I què? Fa bon dia per passejar.
- No tinc ganes de pujar-me pels arbres, noia. Guaita tu, que fa aquest!
- El somiatruites?
- Fa estona que no es mou.






















- Estarà ginyant-ne alguna?
- Vols dir carquinyoli remullat meu? No sembla pas malalt!
- Malalt? Qui ha parlat d'estar malalt?
- No dius que l'estarà dinyant?
- Ginyar, tros de suro enxocolatat meu, ginyar! Ordir, tramar, maquinar, Ai tigretó estrafet estimat! Mira que n'arribes a ser de soca!


- (segueix el vol d'un ocell) Mmm, deies alguna cosa, trosset de poma ensucrada?
- Que estàs com una campana, ves el que et dic!
- Ja han tocat les dotze al campanar dels nyigui-nyogui sense pèl del poblat?
- No, encara no però podem anar a fer el vermutet, no et sembla?
- Prefereixo quedar-me estirat, estimada floreta de carbassó. Em portaràs una canyeta? I unes xips de maracujà també, si fas el favor.
- Si vols vermut, aixeca el paner i deixa de fer el dropo, hòstia!
- Millor em quedo fent companyia al somiatruites.

La carquinyoli ja està com a dos-cents metres.
- Si et sobra alguna xip, porta-me-la!!!

- Vagarro!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario