martes, 20 de julio de 2010

INSTAL·LANT UN MARIT...

(Correu electrònic per a Suport Tècnic):
Benvolgut Suport Tècnic:

L'any passat vaig actualitzar la meva versió NÒVIO 5.0 per MARIT 1.0 i em vaig adonar que s'havia ralentizat considerablement el funcionament complet del sistema, particularment les aplicacions FLORS i JOIES, que operaven meravellosament en la versió NÒVIO 5.0.

A més a més, MARIT 1.0 em va desinstal·lar programes valuosos del sistema, com FESTEIG 9.5 i ATENCIÓ PERSONAL 6.5, i va instal·lar programes indesitjables com CHAMPIONS LEAGE 5.0, COPA DEL REI 3.0, FÓRMULA U 3.4 i LLIGA 4.1.
CONVERSES 8.0 no m'ha arrencat mai més i NETEJA DE LA LLAR 2.6 simplement fa que el sistema es col·lapsi. He intentat solucionar la situació amb els programes DISCUSSIÓ 2.6 i RECLAMS 1.8, però no estan disponibles.
Què puc fer?
Atentament,

Deseperada



(Resposta del Suport Tècnic):

Benvolguda Desesperada:

El primer que cal que pensis és que NÒVIO 5.0 és un paquet d'entreteniment, mentre que MARIT 1.0 és un sistema operatiu.
Si us plau, introdueix el comandament i intenta descarregar LLÀGRIMES 6.2 i no oblidis instal·lar l'actualització de NO SÓC TA MARE 3.0. Si l'aplicació funcional com cal, MARIT 1.0 hauria d'executar automàticament les aplicacions de JOIES 2.0 i FLORS 3.5.
Però recorda que un ús excessiu de les aplicacions abans esmentades pot causar que MARIT 1.0 executi per defecte RONDINAIRE 2.5, HAPPY HOUR 7.0, CERVESA 6.1, CUBATES 9.8... CERVESA 6.1 és un programa molt dolent que derivarà en la descàrrega de RONCS BETA. Facis el que facis, sota cap concepte, cap, cap concepte, instal·lis SOGRA 1.0, ja que executa un troià que eventualment prendrà el control de tots els recursos del sistema.
A més, no intentis reinstal·lar el programa NÒVIO 5.0 ni utilitzis BANYES 3.4, ja que són aplicacions que no suporta el sistema i col·lapsaran la versió MARIT 1.0.
En resum, MARIT 1.0 és un programa genial, però té una memòria limitada i no pot aprendre noves aplicacions ràpidament. Hauries de considerar comprar software addicional per millorar-ne el funcionament i la memòria.
Bona sort.
Suport Tècnic


8 comentarios:

  1. La meva experiència benvolguda USUÀRIA de DRAC, és que instal·li un AMANT 6.9 al primer tot carregava OK,que si descarrega d'EMOTICONES,POSTALS,PPS,Etc... Però en un d'aquests EMAILS RV-RV-RV,que em envio se'm va colar un VIRUS i se'm carrego tó el DISC DUR.

    MOrdisKito.

    ResponderEliminar
  2. Jajajajaja!!!! M'agrada. Molt divertit i encertat.
    No has provat a càrregar SEXE 6.9? O SEXE.10 amb aplicacions i extensions complementàries com Cites sorpresa XY, Jocs eròtics X.n, Llocs inesperats n.8. Ambients n.8+1. Hi ha una fama fascinant d'aplicacions i extensions al SEXE.10 que potser pot fer que MARIT 1.0 es desconnecti automàticament de LLIGA 4.1.

    ResponderEliminar
  3. Sooooorry. On posa "Hi ha una FAMA fascinant...", volia dir "Hi ha una GAMA fascinant...".
    Què m'estarà dient el meu inconsciente? Me'n vaig a psicoanalitzar-me una estoneta. :D

    ResponderEliminar
  4. Uiiiiiiiiiiiiiiiii
    Isabel.la
    que se te ha calentao el puelto USB!!
    cOntrol supr!! cOntrol supr!!

    Eso le pasa a One por ir descargando programas piratillas...Anluego pasa lo que pasa...


    Doncs el dit,
    Que no hi ha gens com el windOns "X""P" Jajajaja!

    ResponderEliminar
  5. Quin dit? Déjate de dedos!!! Además, que el Windows VISTA también funciona, jajajajajaja!

    ResponderEliminar
  6. Uff!! Tinc el sistema operatíu sobre-carregat i hem sembla que els ventiladors començen a fer figa. Si instal.lo tot això, tinc por de que la tarjeta gràfica s'en vagi a fer punyetes.

    Molt bo.

    ResponderEliminar
  7. El text ja l'havia llegit però, els comentaris son per partir-se!!! jajajaja

    Han tret una versió de MARIT 1.0, es diu PARELLA DE FET 1.01 però, son molt semblants... L'únic que canvia es que el segon és més fàcil de desinstalar... jejeje

    ResponderEliminar
  8. Afirmatiu Shembala, el PARELLA DE FET 1.01 resulta molt més fàcil de desinstalar encara que de vegades porta el virus APALANCAR-SE i també un de molt perillós en alguns casos, DISCUSSIONS. I encara que es desinstali pot provocar danys irreparables en el ORDINADOR. El PARELLA DE FET 1.01 té moltes fugues i diverses configuracions defectuoses.

    ResponderEliminar