domingo, 13 de marzo de 2016

Animals com nosaltres - El Gat emprenyat



Ja torno a veure massa gossos a la meva cronologia!(1)


- Collons! Ni vestit de català independent em foten cas aquesta gent! Vinga gossos, vinga gossos! Però quina obsessió que els hi ha agafat amb els xuxus! Però si tothom sap que els gats som molt més macos que aquests pixafluixes! I elegants, on vas a parar! Si és que els humans no hi toquen!




- Tronaaats!!! Que esteu tronats!!! Lirons!!! Bergants de claveguera! Mestresses de sopes aigualides!!! Borinots torrats!!! Mariners d'estanys glaçats!!! Aspirants a cantants en un cor de granotes tísiques!!! Xarons!!! Graponers!!! Endrapadors de donuts!!!

- Meeeooow! Ara ja em sento millor. Vaig a treure'm aquesta barretina, que estic ridícul. Semblo un humà!



-----------
(1) Em podeu trobar al Facebook. A veure si no en tinc dret, jo!

No hay comentarios:

Publicar un comentario